Biri Kadın Diğeri Erkek

Bütün kadınların derdi ortak, ERKEKLER!


Onlar bizim kadar dert etmiyorlar hayatlarında ki yerlerimizi, onlar yaşıyorlar önlerine geleni, yaşıyorlar ve devam ediyorlar.

Biz ya biz! Ah biz kadınlar her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünmeyi seven varlıklar, başlıyoruz her şeyi deşmeye, deştikçe altından olmadık şeyler çıkartıyor hayatı hem karşımızda ki adama hem kendimize zehir ediyoruz zaman zaman.

O kadar çok soru var ki kafamızın içinde o sorulara cevap bulmaya çalışırken keyifle geçirilecek bir günü, bir ayı, yılları zehir edebiliyoruz. En çok karşımızda ki adamın vurdumduymazlığına deli oluyor, beni düşünmüyor, beni sevmiyor, beni kullanıyor düşüncelerine saplanıyoruz. Sonra bir bakıyoruz saplantılı, delik deşik bir ruha sahip ve karşısındakinin kaçmak için bir sürü yol denediği bir kadın haline gelmişiz.

Yakın zamana kadar aynı halde olduğum için bu kadar açık yazıyorum bunları, yakın zamana kadar içimdeki soru işaretleri ile onunla geçireceğim bir iki saati kendime cehennem haline getirmeyi başardığımdan. Ondan ayrı olduğum zamanlarda ondan haber alamadığım her dakikayı sinir krizi eşiğinde geçirdiğimden yazıyorum, yazıyorum işte hem kendimi rahatlatmak hem sizinle dertleşip ortak noktada biraz rahatlamak için.

Erkekler sorulara gelemiyorlar, biz soru sormaya bayılıyoruz. Erkekler gözyaşlarından hiç haz etmiyorlar biz istediğimizi yaptırmak için ağlamayı seçiyoruz. Erkekler işlerine daldıklarında gözleri hiçbir şeyi görmüyor, biz işimizi gücümüzü bölüp onu düşünmeye ve anlatmaya bayılıyoruz. Erkekler farklı biz farklıyız, ortak bir payda bulup buluşuyoruz sonra o ortaklığı batırmak için elimizden geleni yapıyoruz.

Tabi ki hep onlar desin biz yapalım demiyorum, o kadar abartacak bir kadın değilim ama yine de madem erkeklerin o düz hatta dümdüz halini biliyoruz, madem bunu tecrübe etmiş hatta o hallerini kitap gibi okumuş yalamış yutmuşuz neden hep aynı şeyi takılıp kalıyoruz.

Bence bırakmalı biraz, su akmalı yolunu bulmalı, sorularımızla yorulmaktansa yaşamayı, keyifle devam etmeyi seçmeliyiz, tabi arada kavgalar, tartışmalar, atışmalar olmalı ama o kadar, hayatı hem ona hem kendimize zehir etmek yerine belki de biraz düz olmayı denemeliyiz.

Başarılar diliyorum ikili ilişkilerinizde ve biliyorum ne kadar yazsak ne kadar çizsek ne kadar evet düz olacağım bende desek de kadınız biz hem vücudumuzda hem ruhumuzda kıvrımlarımız var!

Sda

1 yorum:

Adsız dedi ki...

mr.kosek@gmail.com