ah bu ben!

Bu ben nasılda bilir bir başıma kaldığında ayaklarının üzerinde durmayı, gerektiğinde nasıl doğru cümleler dökülür dilinden, akıl vermekse konu mangalda kül bırakmaz ama bir yandan iki güzel söze, iki güzel göze, iki tatlı hale nasılda tavlandım bir anda..

Aşkı özlemiş kadınlardanım ben, (yok yok öyle demiyim şimdi son yaşadıklarımdan sonra) ben bana gerçekten aşık olunmasını özlemiş bir kadın sayılırım ancak.. Ve bu durumda uzun zamandır kapısına ona gerçekten aşık olmuş bir erkekte gelmemiş kadınlardanım..

Bundan bir süre önce vuruldum ben sol tarafımdan, her şeyin cidden bir rüya gibi olduğunu düşündüm, zira öyleydi de zaten ancak uyanma vakti çabuk geldi.. Uyandım bir baktım ki gerçek dünyadayım, her şey aynı, herkes aynı, tek değişen içimdeki yalnızlık hissini bastıran acı..

Biri sanırsın iç organlarımı söküyor, bana benden yana hiç bir şey kalmamış gibi hissediyorum, sanki giden beni de aldı yanına öyle gitti, ben beni arar oldum, iki günde resmen soldum.. sussam olmuyor, konuşsam hiç olmuyor.. Her şey biraz onu anımsatmasa hiç olmuyor..

Aşk böyle bir şey ama ne kadar güçlü olursanız olun, ne kadar dominant, ne kadar gerçekçi, ne kadar inatçı, hatta ne olursanız olun diyorum, kim olursanız olun Aşk insanın hayatını alt üst edebilecek kadar güçlü bir duygu, o adamı kısacık bir süre yaşasanız da bir ömür yaşamışsınız gibi hissettirebilecek bir duygu.. ve aslında Aşk, tehlikenin ta kendisi insanoğlu için..

Şimdi bir tarafım eksik, zaman kapatacak yavaşça içimdeki yokluk hissini biliyorum, bu sefer hissettiğim diğerlerine benzemese de aynı şekilde tedavi olacağıma inandırmak istiyorum kendimi, tövbeler ediyorum ve biliyorum tutamayacağım tövbelere dönüyor dilim.. Bir çok kızgınım, bir çok üzgün, bir gülüyorsam, on ağlıyorum.. Acıyor

Çıkıp karşısına acı acı sözler etmek geliyor bir an içimden kıyamıyorum, göz ucuyla da olsa onun olduğu yerlere değmeye çalışıyor gözüm, ondan değil aslında en çok şu an kendimden kaçmak istiyorum.. Kim sever ki siz söyleyin Aşk Acısının göbeğinde olmayı, ben benden geçip sürekli ona varma halimden kurtulmak istiyorum, geçsin istiyorum, acımasın istiyorum ama aslında en çok geri dönsün istiyorum..

Kendime her seslendiğimde, yalnızlığımı bu kadar sevmişken, bu kadar sindirmişken ne gerek vardı kapılarını ardına kadar açmana desem de, kendimi yine de iyi ki girdi hayatıma demekten alıkoyamıyorum ve birçok kadın gibi bende Aşk bünyeye girince gerçekten kadın oluyorum..

Hiç yorum yok: