Kızarırım hatta kızarım ben kendime!

Hayy bin kunduz aşkına!!!

Neler oluyor yine, alt üst olduk birden!!!

Gizemli kadın olabilecek miyim ben?
Az biraz şu çenemi tutabilecek miyim acaba?
Ne oluyor insanlar senin hakkında her şeyi bildiklerinde?
Ne kadar sürüyor ohh anlattım rahatladım huzurla uyuyabilirim durumları?

Şimdi adam senin nerde olduğunu biliyor, ne yaptığını biliyor, duygularının hepsinden haberdar peki sonuç KOCAMAN BİR BOŞLUK.

Aklımı başıma devrişemiyorum ben, tam ağzımdan çıkacak 1500 tane kelime varken susma gereği duyuyorum ya da en susmam gereken zamanda resmen kafa ütülüyorum.

Al bu kafayı vur duvarlara, vur, vur ki kırılsın valla billa kırılsın, kırılsın da bunları hatırlaman için bir daha tamir olmasın inşallah!

Ay bak yine kendime sövüyorum, karşımdakinin hiç hatası yokmuş tavrına bürünüyorum ama şimdilik ona kıyamıyorum bir gün kıyarsam fena kıyacağım ama onu da biliyorum…!!!

Kadın milleti yapmayın, az dölek durun, az sessiz kalın, öyle içinizdekini dışınıza çıkarmayın, çıkarmayın ki değeriniz bilinsin valla da billa da, bir sessiz olun ki karşı taraf kıvransın acıkta, benim yaptığımdan uzak durun, yazarın yazdığını okuyun yaptığını yapmayın hatta.

Şimdi ben az gidip derin nefes alacağım uygun biryerde, az biraz kafamı toplayacağım bu gece, sonra belki bir mail döşerim ya da hiç açılmayacak bir telefon numarası çeviririm ama bu sefer sessizce.

Hiç yorum yok: