İstanbul Moda Haftası


İstanbul Moda haftasını tv'den ve internette gezinmeyi sevdiğim birkaç moda bloğundan takip ettim... Orada olup birebir bu etkinliğin içinde olmayı, defileleri birebir takip etmeyi cidden çok isterdim... Zira bloglara sesim çıkmaz ama tv'de etkinlikten çok etkinlik magazini seyrettik... Meg Ryan'ın defileye katılmayışının sebeplerini, kim kiminle gelmiş gitmişleri, mankenlerin duruşlarını, dekoltelerini haber yapmaktan öteye geçemedi birçok program...

İstanbul Moda Haftası, tekrarlanası defilelere sahne oldu bence, çok fazla modadan anlamayan ama her kadın gibi giyinmeyi süslenmeyi seven biri olarak özellikle severek takip ettiğim www.seraplamoda.com adresindeki iç açıcı fotoğrafları ve makaleleri okudukça orada olmayı çok daha fazla istedim... Renklerin birbirine karışıtığı Gizia modelleri çok şıktılar, Dilek Hanif defilesine denebilecek hiç birşey olamaz zaten, Mavi Jeans defilesi benim gibi spor giyinen bayanların özellikle dikkatini çekmiş, Hakan Yıldırım - Kotın defilesi ise şık am a çok da pahalı giyinmeyi sevmeyen kadınların gözdesi olmuştur eminim, bu ve buna benzer birçok defilenin yapıldığı etkinliği seneye cidden birebir takip edip sizlere kendi fotoğraflarım ve daha canlı yorumlarım ile aktarmak istiyorum her bir şeyleri, belki belli de olmaz biraz magazinel dedikoduda katarım yazımın içine o zaman daha çok sevmezsiniz ama beni çünkü zaten seviyorsunuz... .))

Not : Fotoğraf www.seraplamoda.com adresinden alınmıştır... Kendisine fotoğraflarını kullanmama izin verdiği için ayrıca teşekkür ediyorum!

Sda

Hiç yorum yok: