"bi git" demek istiyorum!!

Korkar oldum ikili ilişkilerden, resmen takıntılı bir kadın oldum çıktım, armudun sapı aman da üzümün çöpü hallerindeyim ancak asıl derdim tekrar eden aldatılma hareketlerinin içinde bulmak tekrar kendimi, birde üstüne sevgili kız arkadaşlarımdan dinlediğim ilişki hikayeleri iyice gözümü korkutuyor desem yeridir!!

Peki ne oldu bizim ilişkilerimize, herkes az biraz görüşelim, az biraz koklaşalım eee tabi biraz da takılalım kıvamlarında... elektrik alamamalar, ıssız adam ve kadın modlarına dönüşüp beynimizi uyuşturmakta... Biz elele tutuşur, beraber sinemalara gider, sevgilimizin film arasında mısır almasını bekler, arkadaş buluşmaları düzenler, sahil boyları yürürdük... Beraber güler beraber ağlardık, kıskanır, tartışır sonra sarmaş dolaş olunup barışırdık... Şimdi ise az biraz takılalım, az biraz sevişelim sonra sen tek sepetini koluna ben takayım sepeti koluma durumlarının içinde ne kadınlar biliyor ne yapacaklarını ne erkekler!!! Her iki cinste karşısındakinden güvensiz, saçmalıyorlar, Facebook'da "Serbest Bir İlişki Var" diyen arkadaşlarımın sayısı gittikçe artıyor, artıyor da serbest ilişki olmaz ki, ilişki serbestse o ilişki değildir... Erkek az biraz sahiplenmedikten, kadın az biraz nazlanmadıktan sonra ilişkiye ilişki denmez...!!!

İşte be bu durumların her birini düşünürken karşıma çıkan adamlar sadece biraz argoca biraz korkakca "bir git" demek istiyorum, ne olacak bu halim onu hiç bilmiyorum..!!!

Sda

Hiç yorum yok: