Ben Bir Kadınım!

Evet ben bir kadınım ama unuttuğun bir şey var ki önce insanım.    

Sana ait, satın alabileceğin bir mal değilim, yürüyen bir vajina değilim, saklanması ya da örtülmesi gereken bir eşya değilim, yumruklayıp hırsını ya da öfkeni atabileceğin bir kum torbasıda değilim.   

Ben kadınım; İstediğim yerde kahkaha atarım, istediğim mesleği seçerim, anne olurum ya da anne olmaktan vazgeçerim, hamileyken sokağa çıkarım, kendimi ancak ben dört duvar arasına hapsederim. Düşünürüm, dile getiririm, kızarım, kırılırım, ağlarım, gülerim, aşık olurum, sevişirim, ister pantolon ister etek giyerim, ister çay içerim ister rakı sanane!   

200 gramlık bir et parçasına sahip çıkamadığından bana ne yapacağımı, nasıl davranacağımı aklın sıra öğretmeye kalkman niye!

Ben senin bedenine, ruhuna, hayatına zarar vermek değil müdahale bile etmezken senin benim bedenim, ruhum ve hayatım hakkında söz hakkı sahibi olacağını hatta bana zarar verebileceğin hakkına sahip olduğunu sana düşündüren buna hak gördüren nedir? Seni kendince güçlü kılan kas gücün müdür? Yoksa penisinin olması mı? En önemlisi sana insanlığını unutturan nedir?

Ben seni taşıyan, doğuran, büyütenim. Ben sevdalandığın, sevgili bildiğin, hayatına yol arkadaşı seçtiğinim. Ben senin iş arkadaşın, hayat arkadaşın, dostun, sırdaşınım. Ben kadınım evet ama önce insanım!

Ben sana ait her hangi bir nesne değilim, anla artık! Huzur ver, vurma, kırma, bedenimi sana ait zannetmeki hayatımı aynı senin hayatını yaşamak istediğin gibi bende yaşayayım!

Artık çek ellerini ve penisini bedenimden, ruhumdan ve hayatımdan!

Seda Mete

Hiç yorum yok: